1. Obecná ustanovení / Účel
Stanovit pravidla jednání v reklamačním řízení se zákazníkem.
1.1 Tento reklamační řád je nedílnou součástí každé Rámcové smlouvy a Všeobecných obchodních podmínek TAMADEX spol. s r.o. a vztahuje se na všechny produkty a služby obstarané TAMADEX spol. s r.o. jako prodejcem (dále jen prodávající) na straně jedné, pro kupujícího na straně druhé.
1.2 Kupující podpisem Rámcové smlouvy prohlašuje, že se před jejím uzavřením seznámil s obsahem tohoto reklamačního řádu a o jeho obsahu poučil i své konečné zákazníky, kteří s ním bez výhrady souhlasí.
2. Rozsah platnosti
Platí pro celou společnost.
Účinnost reklamačního řádu nabývá dnem 1. 12. 2016.
S tímto dokumentem je možno seznámit zákazníka.
3. Všeobecně
Ustanovení tohoto řádu se vztahují na řešení reklamací nákupu výrobků firmy TAMADEX spol. s r.o. realizované přímým nákupem. Při přejímce zboží od přepravní společnosti prosím postupujte dle pokynů přiložených u každé zásilky (paleta, nebo balík).
Vymezení některých pojmů
Pro účely tohoto reklamačního řádu a v souladu s platnými zákonnými předpisy se rozumí:
4. Vady zboží
4.1 Reklamace se vztahují na následující vady zboží (služby):
a) zjevné vady - vady, které kupující zjistí při přejímce zboží, kterou je povinen provést při převzetí dodávky podle Občanského zákoníku v platném znění:
b) skryté vady - vady, které kupující nemohl zjistit při přejímce zboží (při poškození zboží ze strany dopravce) a které byly zjištěny v průběhu doby záruky např. (vada materiálu, výpadek funkce, atd.)
4.2. Reklamace se nevztahují na následující případy:
5. Nároky z vad zboží
V případě oprávněných reklamací zjevných vad, poskytuje prodávající kupujícímu následující náhrady:
V případě oprávněných reklamací skrytých vad, poskytuje prodávající kupujícímu následující náhrady:
6. Uplatnění a způsob řešení reklamace
6.1. Místo uplatnění reklamace
Kupující uplatní reklamaci výrobku, případně dodávky zboží a to buď písemným oznámením, nebo osobně u vedoucího firmy v sídle společnosti, dále jen telefonicky, nebo emailem.
Kupující je povinen formou emailu či písemně k uplatnění reklamace předložit:
Fotografie poškozeného zboží a samotného obalu před a po rozbalení, uvést číslo dodacího listu či faktury, ke které se reklamace vztahuje. Při poškození ze strany dopravce je také nutné doložit kopii předávacího a reklamačního protokolu, kde je uveden záznam o poškozeném zboží (o jaký produkt se jedná a jaké množství bylo poškozeno) viz informační leták, který je přibalen ke každé zásilce.
Vše odešlete nejpozději do 2 dnů:
Email: expedice@tamadex.cz / prodej@tamadex.cz
Adresa: TAMADEX spol. s r.o., Žabokrky 50, 549 31, Hronov
Reklamační řízení bude zahájeno až po obdržení všech podkladů.
6.2. Způsob řešení reklamace
Reklamaci řeší obchodní zástupce ve spolupráci s expedicí firmy TAMADEX spol. s r.o., nebo s vedením firmy.
Odpovědný pracovník firmy (obchodní zástupce, případně VF) je povinen vyrozumět kupujícího o výsledku reklamačního řízení nejpozději do 30ti dnů od předání podkladů k reklamačnímu řízení, pokud se obě strany nedohodnou na lhůtě delší (např. pokud je delší lhůta nutná v důsledku prováděných zkoušek reklamovaného zboží).
V ostatních bodech se reklamační řízení řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.
7. Související dokumentace
Občanský zákoník v platném znění.
Všechna práva vyhrazena.
Obch. rejstřík Krajský soud:
Hradec Králové odd. C vl. 19261
Fakturační adresa:
TAMADEX spol. s r.o.
Zbečník 19, 549 31 Hronov
IČO: 26001853
www.tamadex.cz
Facebook / TAMADEX
Provozovna:
TAMADEX spol. s r.o.
Žabokrky 50, 549 31 Hronov