Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.

SouhlasímVíce informací
Úvod>Info>Přepravní služba

Přepravní služba

Jak postupovat při převzetí zásilky od přepravní služby:   ČTĚTE PROSÍM POZORNĚ

Vážený zákazníku,

tímto vás žádáme, aby jste  VŽDY při přebírání zboží  PŘEKONTROLOVALI STAV DORUČENÉ ZÁSILKY (CELÉ PALETY,  OBALU , KARTONU).

Při přebírání zásilky si prosím překontrolujte:

  • zda není poškozen obal zásilky (pomačkané nebo protrhlé kartony, protrhlá strečová páska, zničená paleta)
  • pokud je viditelné zboží,  zkontrolujte stav zboží (poškozený rám u revizních dvířek, proražený sádrokarton, ohlé ALU rohy atd….)

V PŘÍPADĚ VIDITELNÉHO POŠKOZENÍ, NEBO PODEZŘENÍ NA PONIČENÉ ZBOŽÍ, NAPIŠTE DO PŘEDÁVACÍHO PROTOKOLU  „PŘEVZATO S VÝHRADOU - PODEZŘENÍ NA  POŠKOZENÉ ZBOŽÍ “.

V případě poškození zásilky je nutno sepsat reklamační protokol, který má řidič, nebo zápis provést do doručovacího listu. Pokud je viditelné, které zboží bylo poškozeno, vyplňte prosím druh zboží a počet kusů, číslo přepravního listu (v reklam. protokolu), podepište s aktuálním datem a nechte podepsat také řidiče. Následně vyfoťte zásilku a po rozbalení nafoťte i poškozené zboží.

 Vytvořte si kopie dokumentů. Pokud tak neučiníte, neručíme za vyřízení reklamace u přepravní společnosti.

POZOR !!!   Jestliže uvedete, nebo uvede řidič na reklamační protokol či doručovací list: ,, Obal neporušen"  -  je zásilka považována za nepoškozenou !!!

ŘIDIČ přepravy je povinen být přítomen jen u kontroly obalu, nikoliv u kontroly samotného zboží.

Pokud zásilku nepřeberete, vyznačte do přepravního či doručovacího listu poznámku:  ,,Nepřevzato, poškozené zboží". V tomto případě, Vám bude opravené nebo nové zboží zasláno po obdržení a zkontrolování zásilky u nás na skladě.

Následně uvědomte o učiněných krocích svého příslušného obchodního zástupce a zašlete nám kopii vypsaného přepravního či doručovacího listu a fotografií poškozeného zboží nejpozději do 2 dnů na email:  expedice@tamadex.cz  / prodej@tamadex.cz

Poté Vám po dohodě s naší firmou zašleme zboží nové, např.:  s Vaší další objednávkou, případně dle dohody možnost zaslání i samostatně.

V případě nezkontrolování zásilky a nezaslání všech potřebných podkladů, reklamace nebude uznána !!!

Předem se omlouváme za způsobené nepříjemnosti a v případě nedorozumění neprodleně volejte svému příslušnému obchodnímu zástupci, který se Vám bude rád věnovat.

 

Datum: 11.11.2016

Kontaktní formulář ikona

Info

Odkazy

Pro odeslání klikněte na druhé tlačítko:

© 2017, TAMADEX spol. s r.o.
Všechna práva vyhrazena.
Obch. rejstřík Krajský soud:
Hradec Králové 
odd. C vl. 19261

Fakturační adresa:
TAMADEX spol. s r.o.
Zbečník 19, 549 31 Hronov
IČO: 26001853

 www.tamadex.cz
 Facebook / TAMADEX

Provozovna:
TAMADEX spol. s r.o.
Žabokrky 50, 549 31 Hronov

Webové stránky vytvořil Acceler